سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
حجت الاسلام دویرج زاده

حوزه/ مدیرحوزه علمیه خوزستان طی حکمی حجت الاسلام دویرج زاده را به عنوان سرپرست امور ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه استان خوزستان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیرحوزه علمیه خوزستان طی حکمی حجت الاسلام مصطفی دویرج زاده را به عنوان سرپرست امور ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه استان خوزستان منصوب و از زحمات حجت الاسلام علیزاده معاون سابق امور ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه خوزستان تقدیر کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

یکی از مهمترین عرصه‌های فعالیت طلاب پس از انقلاب اسلامی بیان معارف اسلام ناب محمدی به مردم اقصی نقاط جهان به زبان‌های مختلف است. هرچند این مهم در سالیان اخیر مورد توجه و اقبال بوده و کارهایی هم دراینخصوص صورت گرفته است لکن باعنایت به گستره‌ی وسیع نیازهای جهان امروز فاصله‌ی بسیار زیادی تا نقطه‌ی مطلوب باقی است.

با عنایت به اهمیت مسئله و نظر به روحیه‌ی علمی و کار در عرصه‌های بین‌المللی جناب حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی دویرج‌زاده را که از نعمت جوانی بهره‌مند می‌باشد به عنوان سرپرست امور ارتباطات و بین‌الملل استان خوزستان منصوب می‌نمایم.

ان‌شاءالله با استعانت از حضرت ولیعصر(عج) و بهره‌وری از مشورت متخصصان این عرصه تمام تلاش خود را جهت انجام این تکلیف مهم به عمل آورید.

سپاس و تشکر خاضعانه‌ی خود را از زحمات و تلاش‌های جناب حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ مهدی علیزاده که در این مدت مشغول به خدمت در این عرصه بوده‌اند اعلام می‌دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha